Meny

Referens

"Telemäklarna ger alltid bästa möjliga service"

ICA Porsön

Behov

Vi hade ingen växellösning alls innan vi kontaktade Telemäklarna. Det ringde och ringde inne på kontoret och vi hade inte alltid möjlighet att svara då vi oftast arbetade ute i butiken. Det här resulterade i missnöjda kunder som inte fick svar när de ringde för att ställa frågor eller komma med synpunkter. Vi behövde helt enkelt förbättra vår service gentemot våra kunder. Vårt behov var att hitta en bra och stabil växellösning där samtalen vidarekopplades till våra mobiltelefoner.

Lösning

Lösningen blev Telavox, en mobil växellösning som Telemäklarna rekommenderade till oss. Det har funkat superbra och har gjort att vi har stärkt relationen till våra kunder. Vi kan känna oss trygga i att samtalen kommer fram till oss, och de tillfällen då vi inte har möjlighet att svara får kunderna ett tydligt röstmeddelande som förklarar att vi har mycket att göra just nu – en detalj som är viktig i servicesammanhang. Telemäklarna ger alltid bästa möjliga service, man får snabbt hjälp utan krångel vare sig man åker dit eller ringer. Det är möjligt att vi bygger på vår kommunikationslösning och då skulle vi definitivt kunna tänka oss att utöka samarbetet med Telemäklarna.

Dags att prata om er

Hög tid att bli lite mer specifika. Vi vill prata om dig, ditt företag
och hur vi kan hjälpa er. Vi hörs!

Kontakta oss